TİB'den PKK'ya Yakın Sitelere Erişim Engeli

Türkiye'de yayın yapan ve terör örgütü PKK'ya yakınlığıyla bilinen haber sitelerine TİB tarafından erişim yasağı getirildi.

TİB'den PKK'ya Yakın Sitelere Erişim Engeli

Gece geç saatlerde Kürdistan Bölgesel Yönetimi'ne yakın Rudaw, Erbil merkezli BasNews Dicle Haber Ajansı (DİHA), Hawar Haber Ajansı (ANHA) Özgür Gündem gazetesi, Yüksekova Haber, Sendika.org, RojNews internet sitelerine erişim engellendi.

Rudaw'ın internet sitesinde, "Türkiye, Rûdaw Medya Grubu’nun internet sitesine, “idari tedbir” amaçlı erişim yasağı getirdi" denildi.

Söz konusu kaynaklara Türkiye’de ulaşmak isteyen internet kullanıcıları, “Mahkeme kararı ile engellendi” yazısıyla karşılaşıyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.