Çağrı Merkezi artık sizi tanıyor

CRM sistemi sayesinde Büyükşehir’in Çağrı Merkezi operatörleri, arayanları ismiyle karşılıyor

Çağrı Merkezi artık sizi tanıyor

Büyükşehir’in Çağrı Merkezi 444 11 41 ile ilgili Vatandaş İlişkileri Yönetimi (CRM) entegrasyonu da tamamlandı. 444 11 41 numaralı hattı arayan vatandaşları, Çağrı Merkezi operatörleri artık isimleriyle karşılıyor. Çağrı Merkezi ile vatandaş ilişkileri yönetimi uygulaması arasında kurulan entegrasyon sayesinde, arayan vatandaşın adı-soyadı ve varsa daha önceki başvuru bilgileri gelen çağrı ile operatörlerin önündeki ekranlarda otomatik olarak açılıyor. Bu sayede vatandaşların kendilerini tanıtmasına gerek kalmadan isimleri ve geçmiş başvuru bilgileri, operatör ekranlarına geliyor.
VATANDAŞ MEMNUN
Gelen çağrının telefon numarası ile kurum sicil veri tabanına kayıtlı telefon numarasının eşleşmesi halinde, bilgiler Çağrı Merkezi operatörlerinin kullandığı uygulama ekranlarına otomatik olarak geliyor. Böylelikle ekrana gelen bilgileri değerlendiren operatörler çağrı sahibi vatandaşı, “Buyrun Ali Bey, nasıl yardımcı olabilirim?” örneğinde olduğu gibi karşılayabiliyor. Yeni sistem sayesinde Çağrı Merkezi operatörlerinin daha kaliteli hizmet vermesi sağlanırken, vatandaşlar da yeni uygulamadan memnun.
YILDA 500 BİN ÇAĞRI
Çağrı Merkezi operatörleri yılda ortalama 500 bin çağrıya cevap veriyor. 2008 yılından bu yana vatandaşlara hemen her konuda yardımcı olan Çağrı Merkezi’nde toplam 30 personel çalışıyor. Çağrı Merkezi’nde 8, toplu taşımada 10, sosyal hizmetlerde 4, hasta nakilde görev yapan 8 operatör, telefonda kurumsal iletişim, ses tonunu etkin kullanma, etkin dinleme, istekleri anlama ve analiz etme gibi konularında da düzenli eğitimler alıyor.

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.