Acil çağrılar tek merkezde toplanıyor

Tüm acil çağrı merkezlerinin tek numarada toplanması amacıyla kurulan 112 Acil Çağrı Merkezi, hizmete girdi.

Acil çağrılar tek merkezde toplanıyor

Ülke genelinde İçişleri Bakanlığı tarafından koordine edilen tüm acil çağrı numaralarının tek merkezde “112” numarası altında toplanma ve tüm birimler arasında koordineli çalışma sağlama projesi dahilinde, 05/11/2015 tarihinde 110 İtfaiye, 26/11/2015 tarihinde 112 Sıhhi İmdat, 24/12/2015 tarihinde 122 Afet ve Acil Durum, 156 Jandarma İmdat, 177 Orman Yangın İhbarı ve 21/01/2016 tarihi itibariyle 155 Polis İmdat acil çağrıları, Kocaeli'de112 Acil Çağrı Merkezinde sisteme entegre edildi. İzmit, Başiskele, Gölcük, Derince, Kartepe ve Körfez ilçelerinden 155 hattına gelen çağrıların 112 Acil Çağrı Merkezine yapılmış ve bahse konu çağrılar Acil Çağrı Merkezi görevlilerince karşılanmaya başlandı. Bu tarihten itibaren vatandaşların ihbar ve yardım talepleri için 112 Acil Çağrı Merkezini aramaları gerekiyor. Dilovası, Çayırova, Darıca, Gebze, Kandıra ve Karamürsel İlçelerinden gelen çağrıların yönlendirilmesi ileriki bir zamanda yapılacaktır. 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.